Hai assalamualaikum semua, Che na doakan semoga kita semua sihat, ceria selalu dan dipermudahkan segala urusan. Entry pada kali ini che na nak kongsikan kenapa supplements shaklee terbaik di malaysia. 

Ada ramai pengguna diluar sana tidak tahu bahawa supplements yang berada di pasaran bukan semuanya organik dan semulajadi. Kajian mendapati terdapat lambakan pelbagai supplements sintetik yang tidak selamat berada di pasaran. 

Che Na juga dah consume supplements shaklee sudah lebih 10 tahun, antara produk kesukaan che na adalah Vitamin C dan Vitamin E untuk kulit , Cinch Shake Coklat untuk turun berat badan dan Protein ESP 

Che Na percaya supplements shaklee adalah yang terbaik kerana supplements shaklee sudah berpuluh tahun berada dipasaran dunia. Antara supplements shaklee yang paling laris ialah suplemen Set Kurus Shaklee. Set Kurus Shaklee ini bukan hanya untuk turun berat badan sahaja, tetapi ia juga membantu kita untuk mendapatkan kulit yang cantik dan badan yang lebih sihat. 


Vitamin Shaklee pertama di dunia "Vitalized Mineral" sekarang dikenali sebagai Vitalea

Shaklee telah mencipta dan menghasilkan produk vitamin dan makanan tambahan berkualiti yang bukan sahaja selamat dan mesra alam, tetapi juga telah dibuktikan secara sains bahawa ia berkesan dan semulajadi.

Jika anda ingin cari  Supplements Terbaik  che na cadangkan suplemen shaklee adalah pilihan yang terbaik dan paling tepat.Entry dibawah ini Che na kongsikan kenapa Supplements shaklee terbaik di Malaysia.


Supplements shaklee bagus untuk kesihatan kerana ia berasaskan penyelidikan dan kajian saintifik.


7 Sebab Kenapa Supplements Shaklee Terbaik di Malaysia

1) Syarikat Shaklee sangat kukuh dan telah 25 tahun berada di pasaran Malaysia dan sudah lebih 65 tahun di pasaran dunia.

2) Shaklee Malaysia telah memenangi anugerah emas bagi kategori vitamin dan suplemen kesihatan. Brand Shaklee Malaysia telah diiktiraf sebagai Trusted Brand Vitamin Suplements di Malaysia pada tahun 2021/2022 yang dibuat oleh Reader Digest. Trusted Brand Award ni adalah satu anugerah berprestij yang telah dijalankan oleh pihak ketiga yang tidak mempunyai kepentingan dengan shaklee.

3) Produk shaklee dari sumber semulajadi dan telah terbukti selamat kerana shaklee telah buat ujian keatas setiap bahan botani baru bebas dari pencemaran racun perosak. Setiap produk shaklee bebas dari bahan kimia yang berbahaya

4) Produk Shaklee terbukti berkesan kerana ada lebih dari 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan produk shaklee selamat dan berkesan. Produk selamat datang daripada bahan berkualiti, dan bahan-bahan untuk produk shaklee dipilih secara teliti dan melalui standard piawaian dan penyaringan yang ketat.



5) Produk shaklee telah disokong oleh lebih daripada 100 paten dan telah mempunyai lebih dari 135 kajian klinikal, kertas saintifik termasuklah kajian Landmark dan Telomere. Kajian telomere menunjukkan bahawa pengguna produk shaklee yang mengambil supplements selama 5 tahun mempunyai telemore lebih panjang berbanding pengguna sihat tanpa suplemen. 

Sila baca disini  

https://healthresource.shaklee.com/


6) Produk shaklee dipercayai oleh atlet-atlet sukan antarabangsa hinggalah ke angkasawan NASA untuk meningkatkan kecergasan dan prestasi mereka.

7) Banyak testimoni yang telah dikongsikan oleh pengguna tentang kebaikkan dan keberkesanan  produk shaklee.

#BlogMegaShaklee2.0

#ShakleeThrive2023

#ShakleetTriump2023

Pengedar Shaklee Ampang/Cheras/Maluri

Klik jika ingin tahu tentang produk