Hai semua bertemu kembali dalam entry Review & Feedback Projek Blog Mega Shaklee. Minggu lepas saya ada sertai satu projek blog mega shaklee 1.0 yang dianjurkan oleh Master Norita dan Master Salwa. Di dalam projek ini setiap peserta perlu submit 2 entry yang bertajuk 

Setiap task yang diberikan perlu mengikut syarat2 yang telah ditetapkan iaitu perlu ada link entry sparing partner.

Alhamdulillah berjaya selesai kan task yang diberikan dengan jayanya semasa Projek Blog Mega Shaklee 1.0. Ada lebih kurang 220 orang ahli shaklee yang telah menyertai projek blog mega ini.

Projek ini sangat bagus dan banyak memberi manfaat kepada saya dan kawan-kawan yang suka menulis artikel tentang kesihatan dan gaya hidup sihat.

Sebenarnya tempoh 2 minggu yang diberikan agak singkat untuk menyiapkan task blog mega shaklee ini kerana atas kekangan masa dan kesihatan saya yang kurang sihat tetapi alhamdulillah akhirnya berjaya disiapkan walaupun agak lewat.

Apabila kita berada di kalangan mereka yang positif, yang aktif menulis dalam projek blog mega shaklee ini, kita rasa lebih teruja, lebih konfiden dan lebih bersemangat untuk menulis dan berkongsi ilmu yang bermanfaat.

Projek Blog Mega Shaklee ini mengajar saya erti, pentingnya masa dan kerjasama dengan sparing partner supaya kita dapat publish entry mengikut syarat-syarat yang diperlukan dan masa yang telah ditetapkan.

Agak mencabar sebenarnya bila kita perlu meletakan link group orang atas kita dalam entry masa itu, tapi alhamdulillah selesai walaupun agak lewat say dapat juga hadiah saguhati.

Projek blog mega shaklee ini sangat bagus dan perlu diadakan lagi kerana kita berpeluang berada dalam circle yang sangat positif dan menyokong antara satu sama lain. Selain itu kita juga belajar bagaimana bergerak secara teamwork supaya penulisan dan penyampaian entry blog kita boleh sampai kepada lebih ramai orang.

Saya juga belajar tentang sesuatu iaitu cara mengatur masa supaya buat sesuatu jangan suka bertangguh sampai tak sempat nak update blog.

Insyaallah dengan join Projek Blog Mega Shaklee 1.0 ini, saya akan kembali aktif dalam penulisan blog. Dibawah ini adalah feeback dari beberapa peserta yang join Projek Blog Mega Shaklee 1.0.

Terima Kasih kerana sudi membaca entry saya kita jumpa lagi di entry akan datang.

FEEDBACK DARI PESERTA




#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriump2023

#PengedarShakleeAmpang