Apakah kulit yang cantik dan sihat?

Setiap orang pendapat berbeza beza tetapi pada saya kulit yang cantik dan sihat ialah kulit yang bersih tanpa parut, licin, anjal dan bebas daripada jerawat atau masalah kulit yang lain.


Kulit yang cantik dan sihat memang menjadi idaman setiap wanita.Kulit merupakan organ terbesar pada tubuh badan kita, jadi ia memerlukan penjagaan yang betul dan perlu diberi perhatian untuk mengelakan terjadinya masalah kulit dan penuaan pramatang.

Cara penjagaan kulit pula bergantung pada gaya hidup seseorang. Majoriti antara kita hanya pentingkan penjagaan kulit dari segi luaran sahaja tetapi tidak dalaman, dimana kita sering abaikan pemakanan dan pengambilan vitamin.

Untuk anda yang ingin menjaga kesihatan dan kecantikan kulit, boleh ikuti tip dibawah ini.


Tip Kulit Cantik Dan Sihat?

1. Ambil air kosong secukupnya, sekurang-kurangnya 8 gelas sehari.
2. Amalkan pemakanan yang sihat dan berkhasiat.
3. Ikuti langkah Skincare rutin yang wajib sahaja seperti mencuci muka, pakai krim pelembap dan krim tabir suria (sunscreen).
4. Elakan pengambilan makanan yang berminyak dan berlemak.
5. Ambil vitamin antioksidan seperti Vitamin C dan Vitamin E untuk melawan radikal bebas yang menyebabkan masalah kulit.

Bagi mereka yang ingin dapatkan kulit yang cantik dan sihat, bukan hanya dengan rutin penjagaan kulit sahaja tetapi pengambilan Vitamin Kulit ini juga penting untuk kulit anda lebih sihat,cantik dan berseri.

Memang tidak dinafikan kulit yang sihat dan cantik itu bermula dari dalam. Jom kita lihat Vitamin Kulit yang paling laris. Lagi entri Vitamin E untuk kulit lebih cantik dan awet muda.

Vitamin Kulit Cantik Shaklee

1) Vitamin C
Vitamin C adalah salah satu vitamin yang tinggi antioksidan dan dapat membantu mengatasi masalah kulit kusam dan jerawat. Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan elastin secara semulajadi, bagi menjaga kulit dari pencemaran radikal bebas. 

Disebabkan itu vitamin C ini mampu mengurangkan garis halus dan kedutan pada kulit, secara tidak langsung, membuatkan kulit wajah lebih muda. 

Vitamin C Shaklee "Sustained Released" ini mengandungi 120 mg bioflavonoid yang membantu meningkatkan tahap penyerapan dan keberkesanan vitamin c.Vitamin C ini dihasilkan dari eksrak jagung dan sangat sesuai untuk mereka yang ada masalah gastrik. 

Info lanjut tentang Vitamin C baca Disini

2) Protein
Protein amat penting untuk sel kulit, kuku, dan rambut. Esp Soy Protein adalah sumber protein terbaik yang kaya dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh diproses oleh badan manusia. Protein membantu menghasilkan sel kulit baru yang lebih sihat.

Esp juga mengandungi niacinamide yang sangat membantu dalam mencerahkan kulit, mengecilkan pori2 dan memberikan kelembapan pada kulit. Konsisten ambil protein setiap hari kulit akan lebih gebu dan anjal (firm). Jangan lupa ambil Esp kalau nak kulit cantik. Banyak lagi kebaikan protein Esp Soy Protein ini, info lanjut sila baca Disini

Promosi Vitamin Shaklee bulan April

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah Paling Laris ada ESP Soy Protein dan Vitamin C dengan harga paling jimat dan berbaloi


Set Vitamin Kulit Cantik 1
Dengan harga hanya RM99 sahaja,anda 
akan dapat:
- 1 botol Sustained Release Vita-C Plus
- 1 canister ESP Soy Protein
- Free membership
- Jimat RM190


Set Vitamin Kulit Cantik 2
Dengan harga hanya RM188 sahaja, anda akan dapat:
- 2 Botol Sustained Released Vita-C Plus
- 2 Canister ESP Soy Protein Powder
- Free membership
- Free shipping
- Jimat RM390

Jom cantik berseri di hari raya nanti.Nak kulit cantik, sihat dan gebu, wajib ambil set kulit cantik shaklee harga rahmah ni.

Rugi kalau tak grab masa promo ni sebab harga biasa ESP Soy Protein RM174, Vitamin C pula RM115/botol.

Boleh terus klik button link hijau dibawah untuk order


Anda boleh juga dapatkan vitamin cantik ini dari pengedar shaklee yang bertauliah dan sah sahaja. Klik Disini Untuk Beli