Alhamdulillah bermula hanya sebagai pengguna suplemen shaklee sahaja dan akhirnya terbuat bisnes shaklee hanya disebabkan Vitamin C Shaklee.

Masa itu saya dah ada bisnes sendiri tapi setiap bulan kepala pening nak kena fikir sewa kedai, gaji pekerja, nak ambil stok barang, kos buat marketing dan macam-macam lagi.

Jadi pilihan yang saya ada untuk kurangkan kos overhead yang tinggi, dengan bertukar kepada bisnes shaklee dan buat kerja secara online dari rumah.Boleh baca entri Bisnes Online Kerja Dari Rumah

Kalau Buat bisnes online yang ada sistem modal sangat minima, tak perlu simpan stok banyak2 sebab kita order dalam website bila customer order sahaja, masa kita bekerja pun fleksible boleh uruskan anak-anak.



Kenapa Pilih Bisnes Online Shaklee?

Antara sebab-sebab kenapa saya memilih shaklee bisnes online terbaik di Malaysia.

1. Buat bisnes shaklee tak perlu keluar modal yang besar hanya bayar yuran pendaftaran keahlian RM35 sahaja dah boleh buat bisnes.

2. Shaklee ada sistem online yang memudahkan setiap ahlinya buat belian produk, register ahli baru, nak tahu info produk, nak check bonus, boleh baca berita tentang shaklee dan banyak lagi. 

3. Pengiktiraf dari Brand Laureate sebagai MLM terbaik dalam nutrisi.

4. Pelan pemasaran shaklee menawarkan pelbagai insentif untuk menjana pendapatan tanpa had. Ada pelbagai reward seperti car bonus achiver, trip ke luar negara percuma dan peluang dapat anugerah dari shaklee

5. Masa yang fleksibel, kita yang tentukan masa kita dan boleh bekerja di mana-mana sahaja.Sangat sesuai untuk surirumah, yang nak cari pendapatan tambahan atau mereka yang ada pekerjaan tetap.

6. Sistem coaching dan group support 
yang power dari upline dan juga sideline, kita hanya follow sahaja sebab ramai yang dah berjaya mencapai income 4@5 angka sebulan. Bahan Marketing juga disediakan.

7. Sistem patuh syariah dan sangat adil, tiada penindasan ahli dibawah, siapa buat dia dapat, kalau upline tak buat tak akan dapat dari orang bawah.

7. Perniagaan yang boleh diwarisi oleh anak cucu.

Kenapa saya memilih produk shaklee?

1. Produk shaklee selamat dan semulajadi bermula dari proses penanaman hingga proses pembungkusan semuanya mesra alam. Kenapa saya kata selamat, kerana ada pengguna shaklee yang telah mengamalkan suplemen ini lebih dari 20 tahun.

2. Produk shaklee dah lebih 100 tahun dipasaran, Mutivitamin pertama dihasilkan pada tahun 1915 adalah Vitalea.

3. Shaklee mempunyai Landmark Study (Kajian yang dibuat oleh pihak ketiga) dan 125 jurnal klinikal telah dikeluarkan. Shaklee adalah satu-satunya syarikat supplement di dunia yang berani menjalankan kajian selama berpuluh tahun bagi membuktikan keberkesanannya.

4. Shaklee telah melakukan 80,000 Ujian Kualiti produk setiap tahun dan 350 ujian ke atas setiap satu bahan botani yang digunakan untuk produk Shaklee.

5. Produk shaklee dikaji sendiri oleh lebih 80 orang saintis in-house dan ada di kalangan mereka Muslim.

6. Shaklee melaburkan USD300 juta untuk R&D setiap tahun bagi memastikan produk produk yang dihasilkan berkualiti tinggi, mesra alam dan bebas bahan sintetik berbahaya. 

7. Angkasawan Nasa dan Atlet Olimpik yang sangat ketat dengan ujian bebas dadah telah memilih Shaklee sebagai supplement untuk menyokong kesihatan mereka. Atlet Olympic pengguna suplemen ini telah memenangi lebih 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam Sukan Olympic.

8. Ada beribu testimoni produk shaklee yang berkesan daripada ahli dan penguna shaklee sendiri di seluruh Malaysia.

Jom sertai shaklee, bisnes online terbaik di malaysia.


Siapa yang boleh buat bisnes Shaklee?
Semua orang boleh buat bisnes shaklee dengan syarat berumur 18 tahun ke atas

Saya Che na pengedar shaklee berdaftar di kawasan ampang dan cheras. Ingin tahu tentang produk dan bisnes shaklee boleh Hubungi Saya Di Sini

Nak register ahli secara online boleh klik button hijau dibawah ini.Terima Kasih


#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 #Shakleetriumph2023
#PengedarShakleeCheras
#Shakleeampang