Hai assalamualaikum semua Che Na bermula buat bisnes shaklee ini secara sampingan dengan hanya menggunakan medium blog dan media sosial sahaja tanpa perlu jumpa pelanggan.

Hanya ikut step Order-Bayar Online-Pos

Alhamdulillah jika ada kesungguhan disitu pasti ada jalan yang penting kita perlu ada di circle dan platform yang betul.Jika circle yang kita join tu best dan menyeronokan automatik bisnes kita akan berkembang dengan lebih cepat. Che Na nak kongsi kenapa komuniti bisnes shaklee ni sangat best.

9 Sebab Komuniti Bisnes Shaklee ni best.

1) Circle Positif- Komuniti bisnes shaklee ni best saling support each others walaupun kita ada bisnes yang sama tapi kita tetap bersaing secara sihat.

2) Ukhwah yang harmoni dibina antara upline ,downline dan sideline sangat baik.Kita rasa lebih dekat dan penuh rasa kasih sayang.Paling penting saling bantu membantu antara satu sama lain walaupun kita bukan leader yang hebat.

3) Kelas Coaching/Ilmu-zaman teknologi ni mudah, ilmu boleh sampai walaupun dimana pun kita berada.Upline boleh buat secara online sahaja.

Group kita penuh dengan ilmu marketing dan sales,paling best kita ada sistem website yang sistematik dan fleksibel.Info-info ilmu juga banyak di kongsi di telegram, group fb dan banyak lagi memang best sangat.

4) Konsep Leverage-bila kita ada di komuniti circle yang positif sebagai orang baru kita jangan risau sebab kita tiada testimoni lagi, kita boleh guna gambar tetimoni upline kita yang dah berjaya.

5) Lebih disiplin - melalui komuniti shaklee ini kita akan lebih berjiwa besar, lebih berdisiplin

6) Aktiviti bisnes dijalankan secara berkumpulan walaupun bukan dari group yang sama.

7) Sokongan dari pihak pengurusan shaklee dari segi promosi bulanan, testimoni dan sharing.Yang bestnya ada hadiah lagi.Selain itu pihak pengurusan shaklee juga menjalankan program Bantuan Mangsa Banjir.

8) Setiap tahun shaklee adakan percutian percuma ke luar negara.Paling best shaklee sediakan semua kelengkapan dari segi tempat penginapan dan makanan.Seronok bila komuniti shaklee dapat berkumpul bersama sama sambil berkongsi idea masing-masing.

9) Setiap kejayaan yang dicapai dalam bisnes shaklee pasti kita akan diraikan oleh upline team dan company. 

Orang tanya apa yang beat tu? Eh mesti lah best dapat reward dari leader, dapat award dari company dapat naik stage, dapat tabung kereta dan banyak lagi..Seronok bila kita dalam komuniti bisnes shaklee ni.

Jom la Join Komuniti Bisnes Shaklee kami..shaklee bukan sahaja menawarkan peluang pendapatan tetapi juga circle komuniti yang positif. Nak tahu tentang produk dan buat bisnes shaklee klik disini Saya Nak Buat Bisnes Shaklee

#BlogMegaShaklee