Hai assalamualaikum semua, semoga sihat dan ceria selalu.Pada entri sebelum ini kita ada berkongsi tentang Cash Rebate shaklee dan untuk entri kali ini saya nak kongsi mengenai cara Renewal mudah dengan shaklee.

Kenapa kena renew keahlian, bukan seumur hidup ker? Dulu yer seumur hidup, selepas itu sistem Renewal Shaklee telah berubah dan kita diwajibkan membayar yuran keahlian tahunan berjumlah RM35 jika ingin terus kekal sebagai ahli/pengedar shaklee.

Kita akan hilang kelebihan sebagai ahli shaklee jika kita gagal aktifkan yuran keahlian tahunan.Sekarang Renewal Shaklee lebih mudah dengan hanya buat belian 1 produk shaklee, maka secara automatik kita telah renew keahlian shaklee kita.

Kena ingat Renewal Shaklee perlu dibuat pada setiap tahun, macam mana kalau kita terlupa?

Jangan risau sekarang ini mudah sahaja, kerana bila kita guna sistem belian online di website shaklee, kita akan nampak satu notifikasi peringatan di screen website shaklee untuk renew keahlian.

Akan tetapi pada mereka yang nak renew keahlian shaklee di kaunter HQ atau cawangan pun boleh, hanya perlu buat belian 1 produk di kaunter, akan auto renew keahlian.

Cara Renewal keahlian dengan mudah

Caranya mudah sahaja, hanya perlu login ke website shaklee dan masukkan ID sendiri dan password, buat pembelian 1 produk di shopping dah selesai.Setiap pembelian 1 produk Shaklee akan mengaktifkan keahlian kita secara automatik.

Kelebihan Register Ahli Shaklee

1. Anda layak membeli barangan Shaklee dengan harga diskaun produk antara 15-20%.

2. Sekiranya pembelian anda mencapai had uv (point) minima 150 uv bersamaan RM450 dalam bulan yang sama, anda layak menerima bonus (cash rebate). Bonus diberi mengikut jumlah uv atau belian yang dibuat.

3. Pemberian bonus (sekiranya anda layak), akan dimasukkan ke akaun bank kita selewat-lewatnya 15hb setiap bulan.

4. Keahlian Shaklee adalah untuk seumur hidup yuran RM35 (postage RM10).Tetapi setiap tahun perlu renew keahlian hanya dengan pembelian minimum 1 produk sahaja dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir kita.

5. Setiap bulan shaklee akan buat promosi diskaun untuk produk shaklee yang terpilih.

6. Anda juga berpeluang untuk mendapat bonus-bonus lain lagi seperti cash insentif, bonus kereta, bonus melancong dalam dan luar negara dan banyak lagi insentif lain yang menanti.

Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee?

1. Produk Shaklee telah terbukti selamat dan berkesan lebih 100 tahun.

2. Shaklee sebuah company yang sangat kukuh dan stabil sejak tahun 1956.3. Produk Shaklee sentiasa ada permintaan tinggi di Malaysia.

3. Bisnes Shaklee adalah bisnes networking yang patuh syariah, tiada penindasan kepada orang bawah 

4. Bisnes Shaklee ini boleh diwariskan kepada anak cucu kita.

Pada sesiapa yang ingin tahu tentang bisnes atau produk shaklee boleh hubungi saya Disini. Saya pengedar Shaklee berdaftar di Maluri/Cheras /Ampang Kuala Lumpur.

#nextlevelbloggiing#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023#ShakleeTriumph2023