Hai assalamualaikum semua, semoga sihat selalu, hari ini baru berkesempatan nak menulis entry baru.Pada kali ini saya nak share tentang entry makan vitamin percuma dengan cash rebate shaklee.

Sebelum itu saya terangkan dulu apa itu cash rebate? Kita dapat duit ke atau dapat voucher produk?

Ok macam ni Cash Rebate adalah duit tunai yang shaklee akan bank in atau masukan ke dalam akaun kita pada setiap 14 haribulan, jika kita berjaya mengumpul points/uv dalam jumlah tertentu.

Jumlah cash rebate yang kita akan dapat, adalah mengikut points/uv yang kita telah berjaya kumpul pada bulan tersebut.Cash Rebate ini merupakan satu bentuk insentif yang diberikan kepada pengguna shaklee yang aktif sebagai satu tanda penghargaan.

Kelebihan bila kita membeli vitamin shaklee kita dapat pulangan dalam bentuk cash rebate dan dapat nikmat kesihatan.Ada kawan saya tak konsisten makan vitamin shaklee, katanya mahal la kak vitamin shaklee ni, nak beli tiap- tiap bulan tak mampu saya.

Saya kata kalau dibandingkan dengan produk yang lain harga kita masih dalam kategori mampu beli.Saya tanya dia nak tak, saya ajar cara dapat makan vitamin free dengan cash rebate ?Hanya beli produk guna ID Shaklee sendiri dan share kebaikan produk dengan ahli keluarga, jiran dan kawan-kawan.

- Diri sendiri 100 uv
- Mak ayah 100 uv
- Adik beradik 150 uv
- Kawan-kawan 150 uv
- Jiran-jiran 100 uv

Contoh belian terkumpul diatas dalam bulan Mei berjumlah 600 uv dan layak dapat cash rebate 11%  anggaran dalam RM240.Bila dapat duit cash rebate,boleh beli vitamin untuk makan sendiri.



Nak dapat cash rebate tidak semestinya kita kena buat bisnes shaklee. Semua pengguna shaklee layak mendapat cash rebate jika belian mereka melebihi 150 uv pada bulan tersebut, walaupun hanya beli untuk makan sendiri.

Macam mana cara nak dapat cash rebate?
Cara Nak Dapat Cash Rebate?

1. Register sebagai ahli shaklee dan buat belian produk shaklee sekurang- kurangnya 150uv dalam bulan yang sama.

2. Selepas register, baru kita berpeluang mendapat bonus/cash rebate untuk setiap points/uv yang terkumpul. Setiap produk shaklee mempunyai nilai points/uv berbeza-beza.Nilai points/uv inilah yang akan dikumpul untuk membolehkan kita layak mendapat cash rebate dari Shaklee.

Register Ahli Shaklee Disini

Jom kita lihat carta kiraan bonus, berapa percent cash rebate yang korang akan dapat.




Contoh pengiraan Cash Rebate
Pada bulan Mei kita dapat jual
(3 Set Beyond Wellness)
UV 119 x  3 set
Jumlah UV 357

Rujuk carta diatas dan anda akan dapat cash rebate dalam 8%, anggaran dalam RM80-90, lagi tinggi UV kita, lagi banyak pulangan cash rebate.Cash rebate akan dimasukkan ke dalam akaun bank setiap bulan,jadi boleh la tambah beli vitamin lagi.

Kelebihan Cash Rebate Shaklee

1. Penjimatan
Jimat selain kita dapat cash rebate, kita juga dapat diskaun belian produk sehingga 25% bagi setiap produk Shaklee. Nampak tak jimat banyak bila kita jadi ahli, dapat diskaun produk dan dapat cash rebate lagi.

2. Nikmat kesihatan
Makan vitamin kita dapat nikmat kesihatan.

#NextLevelBloggiing
#MegaBlogShaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#PengedarShakleeMaluri