Penat mencuba bermacam-macam cara tetapi masih tidak berjaya menurunkan berat badan? Telah mencuba pelbagai jenis diet tetapi semuanya tidak berkesan? Ada yang pernah berjaya menurunkan berat badan tetapi tidak kekal lama. 

Program “Hello New You” membantu anda

1. Menurunkan berat badan dengan cara yang lebih sihat dan selamat.

2. Membentuk tubuh yang lebih cantik, firm dan badan yang lebih tegap.

3. Membantu mengawal selera makan dan memberi tenaga yang berpanjangan.

4. Mengawal paras gula dalam darah untuk mengekalkan tenaga sepanjang hari

5. Membantu percepatkan proses pemecahan lemak

6. Membantu proses penyingkiran toksin dari badan

Program Hello New You

Ini adalah program yang mudah untuk menurunkan berat badan, menggabungkan produk-produk dengan nutrisi seimbang, pelan berpuasa yang fleksibel, pemakanan seimbang dan senaman untuk membantu anda menurunkan berat badan dengan lebih berkesan.

Disokong oleh sains dan dibuktikan oleh ramai pengguna, program ini membantu anda mencapai sasaran berat badan yang dingini, selamat serta mengekalkan berat badan yang ideal dengan lebih sihat.

Ada yang ingin turunkan berat badan dan dapatkan berat yang ideal, Set Hello New You akan membantu anda. Ia mudah, fleksibel, berkesan dan telah terbukti.

Set Hello New You mengandungi 4 produk utama iaitu

1) Herblax

Mengandungi daun sanna bagi membantu melancarkan proses percernaan dengan lebih baik, membersihkan usus dan seterusnya menyingkirkan toksin daripada badan.

2) Lecithin 

Lecithin shaklee berfungsi sebagai agen yang melarutkan lemak dan membantu badan memproses lemak secara berkesan. Lecithin dibuat dari sumber kacang soya ini mengandungi kolina yang sangat penting bagi meningkatkan kesihatan otak, sistem kardiovaskular dan hati.

3) Omega Guard

Membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak dan penurunan berat badan. Selain itu omega guard juga membantu mengurangkan keradangan sendi.

4) Cinch Shake 

Mempunyai 3 perisa yang sangat sedap iaitu Cafe latte, chocolate dan vanila serta ia membekalkan nutrisi lengkap yang diperlukan oleh badan.

Cinch Shake mengandungi leucine yang membantu membakar lemak dengan lebih cepat. Selain memberi rasa kenyang dengan lebih lama cinch shake juga bertindak mengekalkan kepejalan otot supaya tidak mengeleber.

Kandungan protein didalam cinch shake juga membantu membaikpulih sel-sel rosak serta mencantikan kulit, rambut dan kuku.

Testimoni Program Set Hello New You yang telah berjaya menurunkan berat badan




Ingin tahu lebih lanjut tentang program atau Set Hello New You boleh hubungi saya pengedar berdaftar Ampang/Maluri KL