Pada hari sabtu yang lepas Che na pergi Branch Shaklee Sunway Velocity sebab nak beli produk, sampai branch seawal jam 9:00 pagi tapi ramainya orang yang datang nak beli produk shaklee. Rupa-rupanya hari ini 18 mac patutla ramai orang sebab hari ni ada event Shaklee Fun Day.




Sambutan di semua cawangan full house, branch KL sesak dengan orang ramai yang teruja nak dapat free gift dan diskaun produk.Ramai pelanggan kami yang mempercayai supplement brand shaklee dan telah sertai kami buat Bisnes Shaklee.
Alhamdulillah syukur ada anak team yang dapat pendapatan 2 angka, 3 angka dan 4 angka. 

Shaklee Fun Day telah diadakan pada 18 mac 2023 dan telah berlangsung di empat cawangan shaklee iaitu HQ Petaling Jaya, cawangan Sunway Velocity kuala Lumpur, cawangan Kota Bharu dan cawangan Johor Bahru. Event Fun Day ini telah bermula pada jam 12.00 tengahari dan berakhir pada jam 5.00 petang

Pelbagai acara dan tawaran yang menarik diberikan pada hari event ini antaranya

1) Ahli baru yang mendaftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100uv (RM450) akan dapat percuma  membership dan payung dari shaklee.

2) Belian seterusnya dengan belian produk 150uv dalam satu resit akan dapat percuma umbrella dan noted book.

3) Untuk belian yang berikutnya 200uv dalam satu resit akan dapat percuma Noted Book, Umbrella dan City Bag City Bag.

4) Belian yang berikutnya  yang bernilai 300uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag dan D'daun Bag.

5) Belian yang berikutnya bernilai 500uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag, D'daun Bag dan Alfalfa Complex size L.

Tahu tak berapa harga free gift pada hari Fun Day..?

- Notebook = RM12.90
- Shaklee Groceries bag = RM25.00
- Umbrella = RM25.00
- Ceramic Mug = RM28.00
- D Daun Bag = RM52.00
- Shaklee Alfalfa L = RM92.00

Selain dari ada free gift shaklee juga ada buat promosi less 5% untuk produk Youth Skin Care pada hari Shaklee Fun Day, berbaloi baloi beli produk pada hari Fun Day.

#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee
#pengedaraktifshaklee