Assalamualaikum selamat pagi yang indah dan ceria.Alhamdulillah bertemu lagi kita kali ini. Sebelum ini Che Na ada kongsi satu entry tentang Set Ramadhan Shaklee iaitu set puasa semudah 123.

Ok kali ini disebabkan kita ada lagi beberapa minggu nak puasa, untuk entry kali ini che na suka sangat nak kongsi tentang duit raya. Kalau korang dapat duit raya awal suka tak.?Che Na pasti semua orang suka kalau dapat duit raya awal betul tak?

Che Na bermula buat bisnes shaklee ini lebih kurang 10 tahun yang lepas. Sepanjang buat bisnes shaklee Che Na belum pernah lagi dapat bonus lambat. Shaklee akan bayar bonus on time pada atau sebelum 14 hari bulan.

Untuk pengetahuan semua bonus shaklee ini seperti gaji bulanan, ada penyata dan boleh digunakan untuk buat pinjaman kereta atau rumah.

Syarat nak dapat bonus ini sangat lah senang hanya buat belian atau jualan produk shaklee dalam 150 UV sahaja dah layak dapat bonus.Bonus ini shaklee akan bank in ke dalam akaun bank kita setiap 14hb macam dapat gaji.Selain itu kita pun ada gaji harian iaitu untung runcit.


Alhamdulillah semalam ada kawan Che Na datang rumah ambil ambil Set Kurus Shaklee, so kita dapat lah untung runcit. Untung runcit ni macam gaji hari.

Pada tahun ini syawal dijangka jatuh pada 22 april 2023 tapi yang bestnya bonus shaklee masuk pada 14 april 2023, haa seronok kan dapat duit raya awal dari shaklee. Alhamdulilah che na bersyukur sangat-sangat.

Walaupun pada tahun ini che na sambut perayaan secara sederhana sahaja tetapi bonus shaklee ini sangat-sangat membantu che na untuk buat persediaan awal semasa hari raya nanti.

Yer lah kan kita nak prepare duit balik kampung, persiapan hari raya, nak bagi duit raya pada mak ayah dan macam-macam lagi.

Ok setakat ini sahaja perkongsian Che Na untuk entry duit raya awal dari shaklee.Nak tahu lagi info tentang duit raya awal dari shaklee boleh baca disini Seronoknya dapat duit raya awal

Disini Che Na nak buka peluang pada semua sahabat yang nak bersama-sama buat duit raya bersama shaklee boleh roger-roger ok.

Cara register dan Daftar ahli shaklee klik disini

Terima kasih jumpa lagi..

#ProjekMegaBlogShaklee

#Shakleethrive2023

#DuitRayaAwalShaklee