Kenapa saya kata Vitamin shaklee bagus untuk kesihatan?

Vitamin Shaklee antara yang terbaik dan paling lama yang pernah saya ambil hingga sekarang dan vitamin shaklee banyak merubah hidup saya sejak 5 tahun lepas.

Mendapat kepercayaan pengguna seluruh dunia dah sudah lebih 50 tahun di pasaran.

Shaklee juga begitu berani mengeluarkan kenyataan yang produknya sentiasa berkesan kerana semuanya  berdasarkan bukti kukuh dari 100 kajian dan jurnal dimana 90 dari kajiannya telah diterbitkan di review jurnal sebab itu vitamin shaklee bagus untuk kesihatan.

Kenapa saya kata Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan.?

Dr Bruce Ames, seorang ahli toksikologi dari UC Berkeley School of Public Health, telah membuat beberapa kajian dan eksperimen kepada beberapa vitamin dan mineral – B12, B6, niasin, vitamin C, vitamin E, zinc dan zat besi.

Beliau menemui sesuatu yang amat mengejutkan, di mana kekurangan nutrien tersebut di tahap mikron boleh merosakkan sel, dan menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan termasuk kanser.

UC Berkeley telah menghantar cadangan kepada Shaklee untuk menjalankan Landmark Study di Harvard dan telah menerbitkan hasilnya dalam The Nutrition Journal pada tahun 2007.

Landmark study ini adalah untuk membuat perbandingan antara:-

- Orang yang mengambil Shaklee
- Orang yang mengambil supplement lain
- Orang yang tidak mengambil supplement langsung

Kajian dari UC Berkeley School Of Public Health mendapati mereka yang mengambil suplemen shaklee lebih sihat dari yang mengambil supplement jenama lain.

Mereka yang mengambil vitamin Shaklee juga menunjukkan kesan kesihatan yang paling baik dan apa yang menarik mereka yang berada dalam kumpulan Shaklee adalah jauh lebih muda, anggaran jarak 10 tahun.

Antara suplements shaklee yang paling laris ialah Vivix, Omega Guard, Protein Soya Esp, Vitamin E Complex dan Vitamin C Shaklee. 

Set Kurus Shaklee juga mempunyai demand yang tinggi. 

Jom dapatkan produk shaklee dengan pengedar shaklee bertauliah kami Di Sini.