Apakah vivix?

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran Anggur Muscadine, Ekstrak Eldeberi Eropah, Ekstrak Knotweed Jepun dan Ekstrak Lobak Ungu. Vivix Shaklee adalah supplement yang kaya dengan kandungan Resveratrol. 

Apakah Resveratrol Dalam Vivix Shaklee?

Resveratrol adalah sejenis anti oksida – polifenol, yang didapati pada tumbuhan, buah-buahan, bijian dan kekacang, manakala kulit anggur merah mengandungi konsentrasi yang paling tinggi.

Resveratrol bertindak sebagai ‘sistem imunisasi’ untuk memelihara sel-sel daripada jangkitan virus dan bakteria.

Vivix merupakan suplemen yang sangat premium daripada Shaklee yang tinggi dengan kandungan antioksidan. Vivix adalah satu-satunya supplement yang berjaya menembusi sel sehingga ke peringkat DNA.

Vivix merupakan minuman botani anti-aging atau anti penuaan yang terbaik dan bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Apakah yang membezakan Vivix dengan minuman botani yang lain

Kemajuan sains di shaklee dan campuran proprietari berasaskan anggur muscadine Anggur Muscadine salah satu daripada buah yang paling jarang didapati dan tahan lasak. Anggur muscadine mengandungi polifenol lengkap yang tidak terdapat dalam anggur lain.

Tidak seperti anggur lain, anggur muscadine mempunyai kepekatan asid elagik dan elagitanin yang lebih baik, apabila digabungkan dengan polifenol lain dan akan menghasilkan antioksidan yang berkuasa.

Anggur Muscadine juga boleh membiak dalam persekitaran yang bahaya; profil fenolik mereka memberikan perlindungan tambahan terhadap bakteria, kulat, yis, kemarau, kelembapan yang berlebihan dan suhu yang melampau sementara anggur lain mudah rosak dalam persekitaran seperti ini.

Dengan itu, shaklee memanfaatkan kelebihan atau keistimewaan anggur muscadine, dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan yang menumpukan dan mengekalkan kandungan bioaktif polifenol.

10 Khasiat Vivix Yang Anda Perlu Tahu

  • Membantu menyokong kesihatan mata.
  • Meningkatkan sistem imun badan.
  • Membantu menyokong kesihatan jantung.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Membantu mengawal gula dalam darah.
  • Membantu menurunkan berat badan.
  • Membantu melindungi sel badan.
  • Menyokong kesihatan sendi.
  • Menyokong kesihatan minda.
  • Meningkatkan tenaga.
Cara makan dan pengambilan vivix 
Ambil satu sudu kecil setiap pagi sebelum atau selepas sarapan pagi.Vivix boleh juga dibancuh dengan air.

Pastikan anda minum air yang mencukupi .

Agent Vivix Ampang/Cheras Kuala Lumpur. Ingin tahu tentang produk shaklee sila dapatkan info dari pengedar Shaklee bertauliah Di Sini