Set Lengkap Shaklee untuk detoks telah terbukti selamat dan berkesan kerana diolah oleh para saintis Shaklee yang telah menjalankan kajian secara teliti dan menyeluruh.

Mengapa perlu detox?

Detoks adalah proses menyingkirkan lebihan toksin dari dalam badan.Badan kita terdedah kepada toksin daripada pencemaran persekitaran, pemakanan yang tidak sihat dan tekanan hidup. Pendedahan yang kerap dan berterusan melemahkan keupayaan semulajadi badan untuk menyingkirkan toksin.

Ini menyebabkan berlakunya pengumpulan toksin yang boleh  membawa kepada pelbagai penyakit.

7 Manfaat Detox

1. Membantu menurunkan berat badan

2. Usus lebih sihat

3. Membantu meningkatkan tenaga

4. Membantu mengawal selera makan

5. Menguatkan sistem imun badan

6. Kulit lebih cantik dan sihat.

7. Tidur lebih lena

Set Detoks Shaklee

1) DTX

DTX merupakan produk utama dalam set detox. Membantu untuk detox di bahagian organ hati, sebab hati adalah tempat toksin berkumpul. Segala makanan, pencemaran asap yang kita sedut akan pergi ke hati kita.

Fungsi hati adalah untuk menapis. Apabila kita makan, makanan atau nutrisi akan masuk kedalam darah dan tempat pertama yang ia akan singgah adalah hati dimana disitulah akan berlaku proses penapisan, detoksifikasi dan metabolisma.

Bila organ hati tidak berfungsi dengan baik maka akan muncul banyak masalah kesihatan

DTX® membekalkan nutrisi untuk menyokong kesihatan hati dengan menggunakan formulasi herba bagi mengekalkan hati yang sihat.

2) Alfalfa Complex

Detoks badan dengan daun alfalfa (raja segala tumbuhan). Alfalfa membekalkan lebih daripada 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin. 

Tinggi kandungan serat dan enzim pencernaan yang penting untuk proses tubuh badan.

Daun Alfalfa mempunyai kandungan nutrisi yang sangat tinggi, meneutralkan keasidan badan yang dihasilkan oleh toksin, sekaligus membantu menurunkan berat badan.

3) Herb-Lax

Mengandungi daun Senna sejenis herba yang membantu meredakan sembelit, serta menggalakkan sistem penghadaman yang sihat. Digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit ringan dan untuk menyokong pergerakan usus.

Dapatkan set detoks dari pengedar bertauliah anda di sini

Pengedar shaklee ampang maluri