Assalamualaikum semua, semoga sihat dan ceria selalu.Salam kenal dari saya Che na@Hanna, pengedar shaklee dari Maluri Cheras KL Saya telah bermula buat bisnes shaklee lebih dari 10 tahun. Pada asalnya bermula hanya sekadar suka-suka sebab nak jual suplemen Vitamin C Sustained Released sahaja, tetapi akhirnya terus tersuka dan terbuat bisnes shaklee.

Alhamdulillah dalam 10 tahun ini, saya telah consume hampir semua suplemen shaklee, oleh kerana kebaikan dan keberkesanan suplemen shaklee akhirnya saya telah mendaftar sebagai pengedar shaklee yang sah di Melaka.Kini saya telah berhijrah ke kuala lumpur, jika anda mencari pengedar shaklee Maluri Cheras boleh la roger-roger kita.



Sebelum menjadi pengedar sah shaklee, saya adalah pengguna supplements shaklee selama bertahun-tahun. Antara suplemens shaklee kegemaran saya adalah Vivix, Esp Soy Protein, Chinch Shake,Vit E Complex dan banyak lagi.Dibawah ini saya senaraikan supplements shaklee yang paling laris dipasaran:

1. Set kesihatan & Anti aging (Vivix, Res V)

2. Masalah kolesterol (Phytocol St, Omega Guard)

3. Set kulit cantik (Esp Protein,Vitamin C)

4. Set gastrik (Esp Protein, Ostenutrix)

5. Set kurus (Cinch Shake, Herb Lax, Lecithin)

6. Set milk booster (Esp Protein, Alfalfa Complex, Ostenutrix)

7. Set berpantang (Esp Protein, Alfalfa Complex, Vitamin C)

8. Set ibu mengandung (Esp Protein, Vitalea, B Complex) dan banyak lagi.

Pada mereka yang ingin tahu tentang bisnes atau supplements shaklee boleh dapatkan dari Pengedar Shakle yang berdekatan anda. 

Pastikan anda dapatkan dari pengedar shaklee yang berdaftar sahaja.Saya juga ada menyediakan khidmat COD /delivery kepada semua pelanggan shaklee di kawasan ampang/maluri/Miharja/cheras KL. 

Sila dapatkan dari saya pengedar shaklee berdaftar Maluri Cheras.Nak order sila klik link dibawah ini.


#PengedarShakleeMaluri #ShakleeCheras #PengedarShakleeAmpang